PARKERENDUSSELDORF-AIRPORT.NL
Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig

Reserveren

#
Kan ik online reserveren?

Ja, dit raden wij zelfs aan. Nadat u de juiste vertrek- en aankomstdatum heeft ingevuld krijgt u een lijst met alle beschikbare parkeeraanbieders. U kunt nu de prijzen en de service vergelijken. De gewenste parkeeraanbieder gevonden? Dan kunt u direct een parkeerplaats boeken. U betaalt altijd de laagste prijs en betaalt direct. Na de betaling ontvangt u een reserveringsbevestiging in uw mailbox.

#
Welke datum vul ik in bij het vergelijken?

U vult de datum in waarop u gaat parkeren. Het verschilt hoe de parkeeraanbieders de prijzen berekenen. Daarom kunt u het beste zo zorgvuldig mogelijk het tijdstip invullen bij het vergelijken. Als je op 12 juli gaat parkeren om 22:30, dan betaalt u ook 12 juli als eerste dag van het parkeren.

#
Klopt het dat de prijs wijzigt als ik de aankomst- en/of vertrektijd wijzig?

Dit kan kloppen. Het verschilt per aanbieder hoe zij de prijzen bepalen. Sommigen rekenen met hele dagen en anderen met halve dagen. Daarom kan het kloppen dat u een andere prijs te zien krijgt als u de aankomst- of vertrektijd verandert.

#
Welke tijd vul ik bij het reserveren in?

Bij de Shuttle service vult u de tijd in dat u verwacht aan te komen op de parking. Reken voor de zekerheid een half uur voor de reis van het parkeerterrein naar het vliegveld. Dan weet u zeker dat u niet krap in de tijd komt te zitten. Bij terugkomst vult u de tijd in dat u denkt klaar te staan om opgehaald te worden. Doorgaans is dit 1 uur na het landen.Bij de Valet service vult u de tijd in dat u verwacht aan te komen op de luchthaven. Voor de terugkomst vult u wederom de tijd in dat u verwacht klaar te staan op de luchthaven van Eindhoven. Dit is vaak 1 uur na het landen. Om de wachttijd zoveel mogelijk te beperken, kunt u het beste direct contact opnemen na het landen zowel bij de Valet als bij de Shuttle service.

#
Is mijn reservering gelukt?

Zodra u uw reservering heeft voltooid, wordt deze automatisch opgeslagen in ons systeem. Hiervan krijgt u een bevestiging per e-mail. Uw reservering zetten wij automatisch door naar de desbetreffende parkeeraanbieder. Wij raden u aan om bij het reserveren een gratis account aan te maken. Hier vindt u namelijk zowel uw boekingsgegevens als de contactgegevens van de aanbieder terug. Heeft u binnen 24 uur geen reserveringsbevestiging ontvangen in uw mail- of spambox? Log dan in op Parkerendusseldorf-airport.nl. Hier ziet u de gegevens staan en kunt u de bevestiging opnieuw verzenden. Als u geen account heeft, dan kunt u het beste contact met ons opnemen. Wij verzoeken u om een e-mail te sturen met uw gegevens. Wanneer u hierachter komt op de dag van het parkeren, dan kunt u contact opnemen met de parkeeraanbieder.

#
Kan ik al reserveren zonder vluchtgegevens?

Het kan voorkomen dat u uw vluchtgegevens nog niet weet. U kunt dan alsnog een parkeerplek alvast reserveren. De tijden die u bij het reserveren invult zijn slechts een indicatie. Vaak worden de vluchttijden genoemd in de bevestigingsmail die u van de vliegmaatschappij heeft ontvangen. Wij verzoeken u vriendelijk om ons een e-mail te sturen met daarin de juiste vluchttijden zodra u deze tot uw beschikking heeft.

#
Zijn er nog parkeerplekken beschikbaar?

Zodra u de juiste data heeft ingevuld en de parkeeraanbieders gaat vergelijken, krijgt u de actuele plekken en prijzen te zien. Alle parkeeraanbieders die tevoorschijn komen hebben een parkeerplek beschikbaar. Deze lijst wordt elke keer bijgewerkt zodra u opnieuw gaat vergelijken.

#
Hoe vroeg van tevoren moet ik reserveren?

De goedkope parkeerplekken zijn vaak als eerste weg. Daarom kunt u het best vroeg van tevoren een parkeerplaats reserveren. Dit geldt voornamelijk in het hoogseizoen en in de vakantieperiodes. Tijdens deze drukke maanden en periodes zijn er vaak nauwelijks parkeerplaatsen over. Reserveer daarom minstens 1 week van tevoren. De parkeeraanbieders die nog parkeerplekken hebben, komen tevoorschijn in de prijsvergelijker.

#
Kan ik voor meerdere auto’s reserveren?

Dit is mogelijk. Tijdens het reserveren kunt u opgeven met hoeveel auto’s u komt. Mocht dit onverwachts nog veranderen, dan kunt u die wijziging doorgeven door een e-mail te sturen met uw gegevens en de gewenste wijziging naar contact@parkcare.nl.

#
Ik wil mijn reservering wijzigen/annuleren. Kan dit?

Als u een wijziging wilt doorvoeren, kunt u dit doen door het contactformulier te gebruiken op Parkerendusseldorf-airport.nl of een e-mail te sturen naar contact@parkcare. Als u onverhoopt uw reservering wilt annuleren, kunt u dit via uw account op Parkerendusseldorf-airport.nl regelen. Voor de terugbetalingsregeling kunt u de algemene voorwaarden bekijken. Deze staan op het reserveringsformulier.

#
De reserveringsbevestiging heb ik niet ontvangen?

Nadat u uw reservering heeft voltooid, ontvangt u een bevestigingsmail. Deze zal u binnen 24 uur ontvangen. Wanneer u na die 24 uur geen reserveringsbevestiging heeft ontvangen kunt u eerst proberen in te loggen op Parkerendusseldorf-airport.nl. Lukt het u niet om in te loggen of heeft u geen account? U kunt dan contact met ons telefonisch contact opnemen en per e-mail en chat.

#
Kan ik nog met een andere auto parkeren?

Als u met een andere auto naar de parkeeraanbieder wilt rijden, neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen naar contact@parkcare.nl met uw gegevens en het kenteken van de auto waarmee u van plan bent te gaan parkeren. Wilt u deze wijziging de dag van tevoren doorgeven? Dan kunt u contact opnemen met de parkeeraanbieder. Zij zullen dan het kentekennummer veranderen.

Betaalmethodes

Logo IDeal Logo MasterCard Logo Visa Logo PayPal Logo Giropay Logo Bancontact

Keurmerken

Logo Webshop Keurmerk Logo Trust Ecommerce Europe