PARKERENDUSSELDORF-AIRPORT.NL
Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig

Parkeren

#
Parkeer ik altijd overdekt bij de parking?

Dit verschilt per aanbieder. Wij zetten bij elke parkeerlocatie neer of het gaat om een open parkeerterrein of een overdekte parkeergarage. Het kan zijn dat een parkeeraanbieder beide soort plekken aanbiedt. U vult dan de gewenste optie in tijdens het reserveren.

#
Welke parkeervormen zijn er mogelijk?

Parkerendusseldorf-airport.nl biedt 4 soorten parkeervormen aan. De vier vormen zijn: Valet parking, Shuttle parking, Park, Sleep & Fly en Park & Walk. Bekijk hier de inhoud van de parkeervormen.

#
Wat als ik te laat kom op de parking?

Neem contact op met de parkeeraanbieder zodra u weet niet op tijd aan te komen op het parkeerterrein. Via de telefoon kunt u dan aangeven hoe laat u verwacht aan te komen. De contactgegevens staan in de reserveringsbevestiging die u via de e-mail heeft ontvangen. Deze gegevens kunt u ook vinden in uw account op Parkerendusseldorf-airport.nl.

#
De vlucht heeft vertraging. Moet ik dit melden?

Het kan voorkomen dat uw vlucht vertraging krijgt. Door die vertraging kunt u niet meer volgens de afgesproken tijd uw auto ophalen. Als deze situatie zich bij u voordoet, kunt u contact opnemen met de parkeeraanbieder. Het telefoonnummer van uw parkeeraanbieder staat in de reserveringsbevestiging en in uw account op Parkerendusseldorf-airport.nl.

#
Hoe laat ben ik op het vliegveld?

Met de Valet service bent u geen tijd kwijt aan het parkeren en kunt u direct richting het vliegveld rijden. Het ontmoeten van de parkeermedewerker, de voertuig inspectie en het overnemen van uw auto zal ongeveer slechts 5 minuten in beslag nemen. Wanneer de parkeermedewerker niet standaard een voertuig inspectie doet, kunt u dit altijd nog aangeven graag te willen. Met uw eigen telefoon kunt u ook zelf een filmpje maken van uw auto voor het afgeven.

#
Kunnen mindervaliden ook gebruikmaken van jullie service?

Ja, dit kan prima. Er zijn drie parkeervormen waarbij het kan. Bij de Valet service rijdt u direct richting het vliegveld en hoeft u niet in een aparte shuttle bus te zitten. U rijdt alleen in uw eigen vervoer. De shuttle bus is alleen mogelijk wanneer uw rolstoel ingeklapt kan worden. Verder kunt u altijd kiezen voor een Park & Walk waarbij u vanaf het parkeerterrein zelf naar het vliegveld kunt gaan.

#
Wat moet ik doen bij schade?

Als uw auto tijdens het parkeren schade heeft opgelopen, kunt u foto’s maken van de schade. Deze foto’s met een uitleg kunt u vervolgens sturen naar contact@parkcare.nl. Wij zetten de klacht door naar de parkeeraanbieder.

Betaalmethodes

Logo IDeal Logo MasterCard Logo Visa Logo PayPal Logo Giropay Logo Bancontact

Keurmerken

Logo Webshop Keurmerk Logo Trust Ecommerce Europe